Każda firma, która chce być rozpoznawalna na rynku, powinna zdecydować się na druk własnych materiałów reklamowych z logo. Takie materiały można wykorzystać w swojej codziennej pracy, jak również ofiarować je klientom i potencjalnym kontrahentom jako upominek. Doskonałym pomysłem jest druk kalendarzy firmowych, które można rozdawać na początku roku kalendarzowego lub z okazji świąt. Z takich kalendarzy skorzystają również pracownicy firmy. Poza nimi, można też zdecydować się na firmowe notesy, długopisy i inne tego typu gadżety, które nie są drogie, a robią dobre wrażenie.
Komu zlecić druk kalendarzy?
Najlepszym krokiem jest zdecydowanie się na usługi profesjonalnej drukarni. Posiada ona niezbędne narzędzia i materiały, aby kalendarze te prezentowały się efektownie. Firmy najczęściej decydują się na:
- kalendarze stojące na biurko,
- kalendarze ścienne,
- kalendarze książkowe,
- kalendarze w formie podkładek na biurko.
Im większa firma, tym więcej kalendarzy zamawia każdego roku dla swoich pracowników i kontrahentów.
Jakie są koszty wydruku kalendarzy?
Cena takiego zlecenia, jest uzależniona od wielu różnych względów. Przede wszystkim, znaczenie ma ich rodzaj, ilość, ale również wielkość i użyte materiały. Najprostsze kalendarze w dużej ilości to niewielkie koszty, ale kalendarze książkowe, odpowiednio spersonalizowane i w skórzanej oprawie kosztują już nieco więcej. Większość firm różnicuje więc swoje zamówienia i decyduje się na różne opcje w różnych ilościach.