Biżuteria- czy rękodzieło się opłaca?

Biżuteria- czy rękodzieło się opłaca?

27 marca 2016 Wyłączono przez Jakub

Przeglądając kolejne strony w sieci nietrudno trafić na te, które oferują produkty handmade. Na szczycie tej listy, znajduje się wyrób biżuterii. Można również znaleźć wartościowe poradniki czy wskazówki jak projektować biżuterię. Ozdoby towarzyszyły nam od tysięcy lat. Do tworzenia pierwszej biżuterii służyły kości i kły zwierzęce, pióra ptaków, kawałki skóry, ości, kamienie i muszelki. Dlaczego tak bardzo kochamy błyskotki? Kiedyś służyły nie tylko ozdobie, ale również były przedmiotem religijnym, talizmanem, symbolem władzy czy statusu. Czy coś się zmieniło? W dzisiejszych czasach biżuteria stanowi przede wszystkim element ozdobny. Dobrze dobrana potrafi dodać klasy czy charakteru stylizacjom. Podkreśla też indywidualizm człowieka, dlatego tak wiele osób decyduje się na biżuterię wykonywaną na zamówienie.

Rękodzieło a zarobki

Trudno jednoznacznie określić zarobki z wyrobu biżuterii. Na dochody pływ mają surowce, z jakich się wytwarza, koszt za roboczogodzinę, poziom skomplikowania projektu. Są osoby, które szybko zrezygnowały z tego typu działalności. Są jednak i tacy, którzy od lat zajmują się tym zawodowo i świetnie zarabiają. Zamiast wychodzić z założenia, że nikt nie kupi, jak będzie drogo, pomyśl, że wykonujesz usługę premium. Oferujesz przecież niepowtarzalny, unikalny produkt, jedyny w swoim rodzaju. Wkładasz w niego ogrom pracy i serca. Często tworzysz według indywidualnego projektu. Nie bój się tego uczciwie wycenić – należy Ci się odpowiednie wynagrodzenie. Idealnym rozwiązaniem może okazajć się internetowy kurs prowadzony przez https://wytwornia.antidotum.pl/kurs-tworzenia-bizuterii-online/.

Gdzie sprzedawać biżuterię?

Nauczyłaś się już jak projektować biżuterię. Pierwsze wyroby gotowe. Tylko jak to sprzedać? Sklep internetowy to duży koszt, na który może nie być Cię stać na początku. Ale nie martw się, z pomocą przychodzą social media. Zbudowanie dochodowego funpage’a wymaga jedynie Twojego czasu i zaangażowania. Obecnie jest to bardzo skuteczna metoda dotarcia do klientów. Możesz również spróbować nawiązać współpracę ze sklepami i stoiskami z biżuterią. I pamiętaj, sukces wymaga czasu, ryzyka i cierpliwości!