Na oficjalnej stronie Motörhead ruszył konkurs, w którym fani będą konkurować o wystąpienie w koncertowym klipie do ‚Killed By Death’ ze specjalnej, koncertowej edycji ostatniego albumu „Aftershock”. Konkurs jest zorganizowany z okazji koncertowego wydawnictwa „Aftershock”, na którym poza studyjnym krążkiem znajdzie się płyta „Best Of The West Coast Tour” rejestrująca wiosenną trasę po Stanach Zjednoczonych.

Uczestnicy konkursu mają czas na nadsyłanie swoich wersji klipu do 30 września, zaś zwycięski teledysk pojawi się w stacjach telewizyjnych pod skrzydłami wytwórni kapeli UDR/Motörhead Records. Ponadto sam Motörhead obiecuje z swojej strony specjalne nagrody, poza samą satysfakcją stworzenia klipu dla bandu Lemmy’ego Kilmistera.

Motörhead: Stwórz klip do 'Killed By Death'

Napisz, co o tym myślisz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *