Lars Urlich z Metalliki w wywiadzie dla The Straits Times zapowiedział novum w podejściu zespołu do wydawania teledysków:

W czasach, gdy YouTube jest największą stacją telewizyjną uznaliśmy, że możemy równie dobrze zrobić wideo do każdego utworu na [nowej] płycie.

Dodał, że będzie to „gigantyczne przedsięwzięcie”:

Praktyczna strona kręcenia 12 klipów jest nieco szalona, zwłaszcza, kiedy starasz się równocześnie promować album i wszędzie cię pełno, i starasz się upewnić, że nic nie wycieknie. To zwariowane, ale jednocześnie to dobra zabawa.

Czy aby na pewno to takie trudne? Zrobił to już Justin Bieber, ale i zrobiło to Kataklysm, a Metallica – wydawszy już 3 klipy – podobnie jak oni – pokazała, że nie zamierza silić się na efekciarstwo, artyzm, czy przekaz, jak to miało miejsce w przeszłości. To raczej niskobudżetowe produkcje z zespołem w roli głównej przez cały czas.

metallica 2016

Napisz, co o tym myślisz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *