Materiały biurowe z firmowym logo – absolutne must-have

Materiały biurowe z firmowym logo – absolutne must-have

11 marca 2015 Wyłączono przez Jakub

Jeszcze kilkanaście lat temu na produkcję materiałów biurowych ze swoim firmowym logo czy na produkcję gadżetów do kampanii marketingowej jak parasole czy kubki z logo marki – pozwolić mogły sobie tylko największe firmy. Liczba drukarni oferujących tego typu usługi była mała, więc kolejka chętnych do nich była długa – dzisiaj kalendarz wieloplanszowy czy kubek z nadrukiem z powodzeniem zamówić można w co drugiej drukarni reklamowej. To obniża koszty produkcji takich gadżetów i sprawia, że coraz częściej koszt np. długopisu z logiem firmowym jest tylko o kilkanaście procent wyższy od kosztu zwykłego długopisu z uniwersalnym wzorem. Skoro więc w skali budżetu przedsiębiorstwa personalizacja wszystkich materiałów biurowych i piśmienniczych na firmowe nie jest znaczącym obciążeniem – coraz więcej firm decyduje się na ten krok, poprawiając swój wizerunek niedużym nakładem.

Kalendarz wieloplanszowy dla klienta, a książkowy dla pracownika

Praktycznie każda współczesna drukarnia oferująca przygotowanie tego typu produktów ma w swojej ofercie rozmaite kalendarze. Każdy z nich ma inne zastosowanie i powinien być inaczej wykorzystywany przez przedsiębiorcę – np. kalendarze książkowe to idealny wybór dla pracowników. Mogą w nich notować najistotniejsze informacje dotyczące wykonywanych obowiązków czy używać ich podczas spotkań handlowych i biznesowych. Z kolei elegancko wykonany z jakościowego materiału firmowy kalendarz wieloplanszowy – z innymi obrazami umieszczonymi przy każdym z dwunastu miesięcy w roku, będzie doskonałym prezentem zarówno dla stałego jak i potencjalnego klienta. Kalendarz taki, jeśli jest ładnie wykonany i ma ciekawe grafiki, z pewnością zawiśnie na ścianie np. w kuchni u klienta, przez cały rok dyskretnie przypominając mu o marce, która jest mu bliska lokalnie.

Kalendarz powinien być spójny z całą szatą graficzną przedsiębiorstwa

Na tym etapie warto mieć świadomość, jak ważne jest tworzenie spójnego wizerunku firmy albo produktu. Nie można, co roku zmieniać szaty kolorystycznej czy logo danej marki – ważne jest utrwalenie jej w świadomości, więc wszystkie gadżety reklamowe, materiały prasowe czy internetowe posty, powinny nawiązywać do tego samego schematu graficznego, który został już raz przyjęty dla pozostałych produktów.

Koniecznie odwiedź stronę: https://dobrekalendarze.pl/